SØRG FOR AT KUNDERNE

BLIVER VED MED AT KOMME TILBAGE

HVORNÅR VAR SIDSTE GANG NOGEN
LOVPRISTE JERES FANTASTISKE SERVICE?

Ved enhver interaktion med kunder har du chancen for at opbygge loyalitet eller miste en kunde. Selvom de fleste firmaer anerkender den kritiske værdi kundeservice har for at opnå succes, så er det stadig usædvanligt at modtage virkelig fantastisk service. Vores Legendary Service® kundeservice uddannelsesprogram lærer dine ledere og frontline servicemedarbejdere hvordan man kontinuerligt leverer exceptionel service der sørger for at kunderne kommer igen, både internt og eksternt, og som giver for en konkurrencefordel for din organisation.

Det koster 6-7 gange så meget at tiltrække en ny kunde end det gør at fastholde en eksisterende kunde.*

89% af forbrugere er gået over til at handle hos en konkurrent efter de har haft en dårlig kundeoplevelse.**

VÆRDIEN I FANTASTISK SERVICE

Hvis du ikke har nogen kunder, så har du ikke nogen forretning. Firmaer der yder fremragende kundeservice ved at deres medarbejdere – og de relationer de opbygger med kunderne – er deres vigtigste aktiver. Ved at opbygge en virksomhedskultur der er centreret omkring service, selvstændiggør de deres medarbejdere til at tage ejerskab over at løse problemer med kunder. Denne service-mentalitet fører til forbedringer og reducerer udgifter, hvilket resulterer i øget kundeloyalitet og i sidste ende salg.

Excellent customer service skills increase customer loyalty | Ken Blanchard” width=

OPDYRK LOYALITET

Der er større chance for at tilfredse kunder kommer igen og at de anbefaler dit firma til deres kollegaer, venner og familie.

Reduce costs with improved customer care skills | Ken Blanchard” width=

REDUCER SALGSOMKOSTNINGERNE

Firmaer der forstår deres kunders behov og motivation kan realisere væsentligt større besparelser når det kommer til at erhverve og fastholde disse kunder.

Excellent customer service creates raving fans | Ken Blanchard” width=

SKAB LOVPRISENDE FANS

Tilfredse kunder bliver dine største fans og de laver word-of-mouth markedsføring for din forretning, specielt er det virkningsfuldt i dag med brugen af sociale medier.

Excellent customer service feedback for innovation | Ken Blanchard” width=

TAG IMOD FEEDBACK & INNOVATION

Kunder vil hellere end gerne give feedback til at hjælpe med at identificere de områder der trænger til forbedring og komme med nye idéer der bedst imødekommer deres behov.

HVORDAN MAN LEVERER
EXCEPTIONEL
KUNDERSERVICE

Vi ved, at det at yde fantastisk kundeservice er ryggraden i din forretning, og vores Legendary Service træningsprogram kan hjælpe til at gøre kundeservice til jeres konkurrencefordel.

Baseret på flere års research og erfaring med organisationer der prioriterer service, er Legendary Service et hurtigt, interaktivt program der er designet til at hjælpe dine ledere og medarbejdere med at tilpasse sig til en vision, værdier og adfærd med service i fokus, for bedre at servicere jeres kunder i enhver interaktion.

Ledere og teammedlemmer identificerer deres overbevisning i forhold til at servicere andre og hvordan det påvirker deres adfærd. De lærer vigtigheden af selvpleje, hvilket gør dem i stand til bedre at servicere andres behov. De lærer også færdigheder til at vurdere og inddele kunder for at identificere deres forskellige behov.

I Care Model Customer Service Training Programs | Ken Blanchard” class=

Klar til at komme i gang?

The Legendary Service vil klæde dine ledere på til vil lære dine ledere og tjenesteudbydere, der interagerer med interne og/eller eksterne kunder, hvordan man leverer legendarisk service, der sørger for, at dine kunder vender tilbage.

*2011 Customer Experience Impact Report, Oracle
**White House Office of Consumer Affairs